מרפסת כיום זה דבר מושלם, בוודאי שעם כל הסגרים שבאים עלינו שלא לטובה, אם אנחנו ילדים מספיק טובים ויושבים בבית, זה לא אומר שלא מתחשק לנו לחוש נעים להיפך הבית נהיה חוויה שדורשת שדרוג וכמה שיותר אטרקציות ושיהיה נעים בבית זה יותר חשוב. 

אז יש לכם פתח לעולם למקרה חירום, פתח שזה השיא שבו אתם עשויים למצוא את עצמכם רובצים לא מעט בו, ובכלל ללא כל קשר לתקופה הנוכחית, מתחשק לכם לשבת במרפסת שלכם, בין שככה הכרתם את בתיכם ובין שזה תוספת חדשה, תתחדשו אגב אם כן. 

אז הבנתם השנה את כוח המרפסת ואתם רוצים שיהיה לכם הכי נעים שאפשר להיות לשבת בה. 

אז איך אפשר לשדרג את המרפסת השווה הזאת לשווה במיוחד בפעולה אחת?

קל. דק למרפסת. עם בניית המרפסות, והחלוצים שיודעים לחשוב מחוץ לקופסא ככל שנחשפים יותר לדק מבינים עד כמה שזה פשוט יפה, ופתאום באמצע שיא הבורגנות מקבלים תחושה של טבע תמים שכזה, חמים, נעים, מכיל, עשיר, ומה לא? אין על דק, יתכן שאנחנו משוחדים כי זה מה שאנחנו עושים. יחד עם זאת באותה הנשימה זה פשוט הולך ונעשה נפוץ יותר ויותר בעיקר כי כשרואים את זה מתאהבים בזה.

אם ביצעתם הזמנה ממקום מקצועי אז התחזוק הוא גם לא כזה מאתגר, ואם דק שורד גשם ושמש אז הוא יכול לשרוד גם שטיפה, פשוט אין צורך זה חומר טבעי ואכן עדיף שלא ישחה במים מכאן הוא גם ממש נוח לנקיון. 

מה שכן מומלץ ורצוי לעשות לו חידוש אחת לכמה שנים ויחד עם זאת ועדיין דק למרפסת הוא שדרוג עצום של כל הנוף של הבית ונראה שדרוג מרענן במיוחד לכל מבנה לא משנה איך פנים הבית מעוצב, דק למרפסת פשוט יראה אחרת. 

 

אנחנו לגמרי מאוהבים, בעיקר כי זוכים לשמוע אין ספור דברים טובים, וחוויות ותחושות נעימות במיוחד, של אלה שכבר שאלו אותנו והלכו על זה לפניכם.

אז נשמח לעמוד לשירותכם ולספק לכם את השירות הטוב ביותר. החל משלב ההתלבטות ועד לשלב הקפה במרפסת עם הדק במרפסת. 

אז מחכים לפניה שלכם. 

 

רושאר.