בריכה, זה כיף של החיים, חם כל כך ומה יכול להיות יותר מצנן מזה? 

שכחו מכל דבר שאתם יכולים להעלות על הדעת אין על בריכה בקיץ אין בן אדם שלא יסכים. אם יכולנו היינו גרים במים ומצטמקים לנו בהנאה עצומה. 

אממה, לא רק אנחנו חיים טוב במים, יש כאלה שחיים אפילו טוב יותר ובשעה שאנחנו מצטמקים לנו במים, הם יותר מתפתחים. וקוראים להם חיידקים, או טפילים אם נדייק, והם נעשים גדולים וירוקים וזה או הם, או אנחנו, אי אפשר לחיות לצידם, מרביתם גם לא בדיוק בריאים לנו.

אז אם אנחנו מחפשים את ההנאה שבמים בסביבה שלנו, צריך לטרוח ממש מעט עם השקעות די ארוכות טווח של כל מיניי אביזרים להיגיינת הבריכה. 

אחד הראשיים והמצויים יותר זה בעצם המשאבה, שכמו משאבת הלב לאדם, כך תפקודה הכרחי במיוחד להגיינת הבריכה. היא בעצם שואבת לתוכה את המים, עושה להן פילטר ומחזירה אותם הגיינים יותר מהצד השני, בדיוק כמו הלב שלנו.

ישנו חול מיוחד לשמירת אורך חיי המשאבה, ויעיל גם למים שלא נזדקק ליותר מידיי כימיקאלים כמו הכלור, שורה תחתונה זה לא בדיוק טבעי, ובמידה מסויימת אם נגזים אז זה עשוי להזיק. אז חול הקוורץ מסייע לקליטת הטפילים ככה שנקבל מים נקיים יותר.

כמובן ראוי לציין ללא עוררין או ספק, שישנם סוגים שונים ומגוונים של משאבות חול. כולם טובים כולם יעילים, ומשתנים בהתאם לגודל הבריכה, ומה אורך החיים שתרצו להשקיע במשאבה עצמה. 

לא תמיד ולא מחייב יחד עם זאת, ישנם משאבות מכל מיניי דגמים, שהם פשוט יותר מפותחים, ואז הם מגיעים עם כל מיניי אלמנטים ששומרים על אריכות חייהם של המשאבות, ו/ או לחלופין על רמת היגיינה גבוהה יותר של המים. המשאבות היותר יקרות יהיו יעילות יותר לרוב שוב זה לא מחייב, ואנחנו לחלוטין ממליצים לכם לעשות שיעורי בית ולהשוות, לא למהר לרוץ לקנות כל דבר, כי מחקר קטן יכול להיות מאוד יעיל לטווח הרחוק מהו כל דבר ולמה מיועד, כמובן שאם תרצו לשאול באופן רגיל ולא רק לקרוא אתם תמיד מוזמנים לפנות אלינו כדי להתייעץ.

אז בברכת קיץ מבורך וצלול מחכים לשאלות שלכם,

אדל בריכות