ישנן שלל חברות העוסקות במסחר באמזון, בין שבדרך של לתת להם מוצר והם כבר יתפעלו את תהליך המכירה בעבור אחוז מסוים מהרווחים, או לחלופין ללמוד בעבור כאב ראש סמלי, ולעיתים גם עלות שהיא נחשבת לזניחה גם אם מדובר באלפי שקלים, בעבור איזה קורס מזורז ממישהו שכבר הצליח.

השלבים העקרוניים במסחר באמזון הם:

קודם כל שיהיה לי מוצר ייחודי, שטרם פרץ לשוק.

החנות באמזון מגוונת! אנחנו לא יודעים מה עשוי לעורר את לב הלקוחות, לא תמיד ניתן לדעת, לעיתים עשוי להיות מוצר שהוא נראה סתמי כזה ומי צריך אותו בכלל, לדוגמא הספינרים שפרצו כמו אש בשדה קוצים והפכו ללהיט חם בקרב ילדים בכל העולם, ולעיתים זה יכול להיות איזה מוצר יעיל במיוחד, ונצרך מאוד לכל אימא ואימא בעולם, יחד עם זאת, השיווק לא נעשה נכון ולא הגיע אל קהל היעד הרלוונטי, ועם כל הכבוד ליעילות המוצר, נערות מתבגרות לא זקוקות למשאבת חלב שיכולה לשאוב 90 cc של חלב לרבע שעה. 

אז השלב הראשון בעצם של מסחר באמזון הוא בעצם מוצר, בלי זה אין עסק.

שלב השני: כפי שצויין, זה בעצם פילוח המגזרים שאליהם אני רוצה לפנות אליהם, מי הוא קהל היעד שלי? אייפונים לא רלוונטים לתינוקות עם כל הקידמה שלהם, וטיטולים לא ידברו לנערות מתבגרות. על מנת שאוכל למקסם את ההשקעה במסחר באמזון רצוי במיוחד לעשות פילוח שוק מדויק.

שלב שלישי: חישוב מדויק של עלויות כולל תוכנית עבודה מסודרת, של ההוצאות כולל זמן שמתוכנן להיות מושקע במסחר באמזון, בשעה שהכרחי במיוחד להוסיף לכל העלויות המוגזמות! לא לדייק תמיד לחשב טיפה יותר, להוסיף כ10% תוספת של בלתי ידוע. רצוי במיוחד, לדעת מראש שלעיתים כל הפעולות ידרשו מעולות ומדויקות ככל שניתן לאתר יהיו מהולות בסובלנות, סתם כי לפעמים לוקח לדברים עוד רגע לפרוץ. וכמובן שמי שמתמיד יצליח.

שלב רביעי: לפתוח כרטיס אמזון ומומלץ כבר מההתחלה, לפתוח כרטיס מהסוג המקצועי יותר שכרוך בתשלום של 39$ לחודש, זה פשוט יסייע לקידום המוצר.

אלה הם בעצם השלבים המרכזיים במדריך המלא במסחר באמזון, מומלץ לשבת ולבחון את כל האפשרויות ואפשר לקחת גם קורס שמלמד את רזי המקצוע ממי שכבר ניסה.

 

אז על כל שאלה, פנו אלינו.