פתיחת חנות באמזון, זאת היא חנות רגילה לכל דבר ועניין, רק שהיא נעשית על במה וירטואלית, היתרונות הבולטים בחנות באמזון זה קודם כל, המהירות! 

ניתן לפתוח חנות ברגע, כל אחד יכול, אין צורך בהמתנה ובהשקעה על שיפוצים מיוחדים, שכרוכים בעלויות גבוהות, הכל זול ונגיש, וכמובן שהנגישות היעילה ביותר היא בעצם העובדה שאין מגבלה גאוגרפית, בהקלקת עכבר ניתן להשיג כל מוצר כיום מכל מקום בעולם ובפרט מהכלי העוצמתי הזה שנקרא חנות באמזון, שמיקם את עצמו ככלי אמין במיוחד לציבור, אז החששות להזמין ממנו בעבור הלקוחות הם זניחים. 

 

פתיחת חנות באמזון, ניתן לפתוח ברגע, יחד עם זאת מספר פעולות מסוימות שמומלץ מראש לראות אותם כשהשקעה בפרסום, שהרי אין פה השקעה רצינית בעניין, מדובר על השקעה של כ1,000$ בממוצע על פרסום די מאסיבי, לעומת העולם הלא וירטואלי שדורש השקעות של עשרות ומאות אלפי שקלים על פרסום בערוצי המדיה הקיימים.

חד משמעית ישנם עסקים שיש להם חנויות רחוב או קניון רגילות ובמקביל מנהלות חנות באמזון כי זה פרסום בפני עצמו לעסקים שהוא נחשב למינורי במיוחד.

כשאין חנות פיזית, וההשקעה היא בחנות אמזון וירטואלית בלבד, נדרשת השקעה של כ5,000$ בלבד, שזה לא רק על פרסום, זה בעיקר על מוצר.

הטקטיקה הראשונית בעצם לפרסום יעיל, זה לעודד חברים לקבל את המוצר בחינם, רק בעבור תנועה, שהיא עתידה לייצר חשיפה טבעית, בשיתוף פעולה עם פרסומים נוספים בעצם זה עתיד להזניק את המוצר לחשיפה התחלתית מירבת.

כמובן שכל החברים והמכרים שלכם ישמחו לקבל מוצר ללא כל עלות.

השלב הבא, הוא שיתוף חוות דעתם החיובית על המוצר! הם לא נדרשים לשלם בכסף כן רצוי שתעודדו אותם לרשום חוות דעת, אחרי הכל חנות באמזון עובדת על בסיס של חשיפה למוצר וחוות דעת של רוכשים.

כמובן שבנקודה הזאת, מה שנדרש מעבר לזמן זה לדחוף את המוצר עד כמה שניתן לחשיפה ולא לבזבז זמן, כל הזמן לדאוג להעלות אותו במדרג כדי שיהיה במקומות הראשונים וימכר יותר, ככה תעשו כמה שיותר כסף במינימום זמן, דרך חנות באמזון.

 

אם יש לכם עוד שאלות, אתם תמיד מוזמנים לשאול אותנו.

 

אדוונטיקס