בניה מתועשת היא בעצם שם כולל לייצורם של אלמנטים הנדרשים על מנת להקים מבנים מחוץ לאתר הבניה, בניה מתועשת משתמשת בטכנולוגיה מודרנית על מנת ליצור חלקי בנין בהזמנה אישית אשר מותאמים לפרויקט ולצרכיו ספציפית, והחלקים של אותה הבניה בעצם מובאים אל אתר הבנייה ומורכבים שם. החלקים המשמשים בבניה המתועשת מורכבים ומיוצרים בתהליכים ירוקים וידידותיים לסביבה וכן הם מוכנים ברמת דיוק יוצאת מן הכלל, מה שמביא לפרויקט גמר מעולה ומדויק על כל הנקודות. בנוסף לא צריך להשתמש בכלים כבדים ובמכשירים מזהמי אוויר על מנת לבנות את הבניין בשיטה זו, וכמו כן אין את כל האבק, הפיח והלכלוך הכרוך בבניה ואתרי בניה בשטח, ולכן בניה מתועשת נקראת גם הרבה פעמים בניה ירוקה.

היתרונות המרכזיים של בניה מתועשת הם שהיא מורכבת מחומרים איכותיים וירוקים אשר יש עליהם ועל האיכות שלהם בקרה כך שיהיו איכותיים במיוחד, וכן גם הגמישות של הבניה של החומרים לבניה זו, שכך ניתן בעצם להתאים את הבניה לפי בקשת הלקוח וכך בעצם לייצר את החלקים על פי מידות שהלקוח רוצה, וכן בהתאם לקביעת מתכנן הבניה. כך ניתן גם במידת הצורך לבצע עיצובים אדריכליים מיוחדים, ואף ניתן להתקין אריחי חיפוי למיניהם במידת הצורך לקירות המבנה עוד טרם שינועו לשטח, ובכך כאשר מגיע לשטח הוא כבר מורכב במקשה אחת ואין צורך לבצע עבודות טיח, על כן זה חוסך.

אך היתרון הכי משמעותי של בניה מתועשת הוא הזמן הקצר יחסית שלוקח להרכיב את התוצר, שכך כאשר לא נדרש זמן רב להרכבת אותה בניה קלה, והרכבתה של הבניה היא בשיטת ייצור מדויקת ומקצועית אשר מושתתת על טכנולוגיות חדשניות והרכבה זריזה של יציקות במעטפת של הבניין. כך ניתן בעצם לראות גם חיסכון כלכלי. עלות הפועלים בבניה הזו לעומת בניה רגילה היא גבוהה יותר, אך היתרון בה בכך שלא נדרשים הרבה פועלים, ושעות הבניה של בניה מתועשת הוא מועט בניגוד לבניה רגילה, ובנוסף לכך בניה מתועשת חוסכת את עבודות בפועלים על פיגומים וכן מונעת את כל הרעש הבלתי נסבל והזיהום הנגרמים כתוצאה מבניה רגילה בשטח. לכן כתוצאה מכל הסיבות הללו, בניה מתועשת היא בעצם תורמת לקיצור זמן ההקמה של מבני מגורים, מבנים מסחריים ותעשייתיים באחוזים רבים ומייצרת אתר בניה ידידותי לסביבה, ולאנשים המתגוררים סמוך לאתר.

אם אתם מעוניינים בבניה מתועשת, אנו בחברת היחידה מומחים בכל הנוגע לבניה זו וכמו כן גם לשיטות בניה אחרות וחדשניות. מוזמנים להיכנס לבקר אותנו כעת באתר וליצור איתנו קשר, נשמח לעזור.