איזה כיף זה מים? נדיר! אם הייתה אפשרות היינו מפתחים סנפירים, קשקשים וזנב לזמני הקיץ. מי היה יוצא מהבריכה ומי רוצה בכלל מזגן? הכי שווה זה מים.

עכשיו אנחנו כמבוגרים כל כך נהנים מזה. אגב, הסיבה הפסיכולוגית לכך שאנחנו כל כך אוהבים מים היא כי זה מזכיר לנו בתת מודע את הבטחון שקיבלנו מהרחם של אמא, שם התחלנו את החיים שלנו. והכל היה זמין ורגוע בלי לחצים וטרדות, אז החיבור למים לוקח אותנו לשם וממש מרגיע.

אז בכל מקרה, אנחנו כמבוגרים מרגישים הנאה עצומה משהיה במים לא משנה מה המקור, בשעה שבריכה בחצר או במרפסת מקלה על החיים באופן דרמטי רק שזה נראה כדורש עלויות מיוחדות וכאלה, וסיכונים כאלה ואחרים. אז לא בהכרח. 

אכן בריכה רצינית לא מתאימה לגילאים מסויימים, יחד עם זאת בריכה מתנפחת וכן רצינית שאפשר באמת להנות ממנה לא תעלה יותר מידיי, ויכולה להיות הגשמת חלום כל כך מהותית לילד. ביננו גם להורה, זה נוח ויעיל ברמות כשיש אטרקציה ממשית בתחום הבית ומוזיל את עלויות הקיץ באופן חלומי שאין לתאר, ואם אתם אוהבים לארח אז אתם עשויים להיות אטרקציה כייפית של ממש גם למשפחה וחברים, מה שעשוי ובהכרח יקרב את כולם ויעשיר את החיים שלכם בדרך שלא ניתן לתאר. 

בריכה בבית לא חייבת להיות בגדר חלום וחד משמעית המתנה האידיאלית ככה שבעצם זה לתפוס כמה ציפורים במכה אחת. זה גם להראות ההורים הכי שווים שיש, גם להקל על הכיס באופן חד פעמי, השימוש בבריכה מתנפחת הוא קל ברמות, יעיל וניתן לשימור לזמן רב במיוחד, כל זמן ששומרים על זה בתנאי אחסון נאותים כמובן. 

ככה שההוצאה הזאת של הבריכה המתנפחת היא בעצם השקעה. כי הם חוסכת לכם המון! וטרם נולד הילד שלא יתרגש מזה, זה גם מאוד יעיל להעצמת ההתפתחות הרגשית של הילד מאחר ויש במים אלמנטים פסיכולוגיים מהותיים שתורמים לתחושת הבטחון כמובן תחת כל מסגרת בטיחותית ופיקוח של מבוגר.

אם יש לכם איזה שאלה, אל תהססו פשוט תשאלו.