מי הוא משרד אדריכלות ועיצוב פנים המוביל במרכז? 

הכירו את מיקי כתר ומרב ברמן, עם מעל ל-30 זכיות ועיטורים. 

בשנת 2000, הקימו מיקי כתר ומרב ברמן משרד אדריכלות ועיצוב פנים במרכז הארץ. המשרד התפתח והצליח ועשו דרך מרשימה שבה צברו ניסיון רב ועסקו במעל ל 600 פרויקטים בתחומים רבים הכוללים אדריכלות בניין, עיצובי משרדים וחברות, עיצוב פנים ועוד. 

ביתנו מבצרנו, אנו אוהבים להיות בבית וכדי שיתאים לנו, אנחנו רוצים שיהיה לטעמנו, לכן כדאי לפנו אל משרד אדריכלות ועיצוב פנים אשר לו ניסיון רב והוא ידאג לכל הקשור לאדריכלות ועיצוב פנים בביתכם. אתם תוכלו ממש להגיד את כל מה שאתם רוצים שיהיה בבית שלכם והמשרד ידע איך לבצע הכל בצורה הטובה ביותר על מנת לתת לכם את בית החלומות שלכם.

כמו כן, כאשר אתם רוצים לבצע עיצוב פנים בביתכם ואפילו לרענן אותו או לחדש אותו, כדאי לכם לפנות אל משרד אדריכלות ועיצוב פנים מוביל שבו תוכלו לעיין בפרויקטים שמוצאים חן בעיניכם ואתם רוצים שהבית שלכם יראה כמותם, וכן תוכלו להתייעץ עם המעצבים לגבי העיצוב והם ידעו בדיוק מה להתאים לכם, איך להתאים ומה לעשות על מנת שביתכם יתאים לכם בצורה הטובה ביותר.

משרד אדריכלות ועיצוב פנים של מיקי כתר ומרב ברמן הוא משרד זוכה פרסים וכן נבחר על ידי מגזין העיצוב והאדריכלות – "בניין ודיור" כאחד מ-10 משרדי האדריכלים המבטיחים הקיימים בישראל. משרד אדריכלות ועיצוב פנים של מיקי כתר ומרב ברמן נמצא במיקום מרכזי בהרצליה פיתוח שאליו ישנה גישה נוחה וזמינה, וכן המשרד זמין לפרויקטים בכל רחבי הארץ.

אז אם אתם מחפשים משרד אדריכלות ועיצוב פנים שיענה על כל הצרכים שלכם, יעשה הכל בצורה מרשימה ומדויקת, חשוב לבחור משרד בעל ניסיון רב שכן אתם יודעים כי אתם נמצאים בידיים טובות ובמקום אמין שכן בסופו של דבר הפרויקט של עיצוב הבית שלכם יהיה מוצלח ויפה ביותר ולא ימשך וימרח לזמן יותר מדי רב, וכאשר אתם מעצבים חלל עבודה או משרד, אתם יודעים כי משרד אדריכלות ועיצוב פנים טוב ידאג לקחת אתכם בידיים טובות ולהתאים לכם עיצוב שאין כמותו והכי מתאים לכם ולקהל לקוחותיכם.

אז אם אתם מחפשים משרד אדריכלות ועיצוב פנים אנו ממליצים לפנות אלינו, נדאג לכם מההתחלה לסוף ונוציא אתכם הכי מרוצים שיש, ואת הבית שלכם נהפוך לחלומי שפשוט תהנו לחיות בו כל יום מחדש. היכנסו לאתר והתרשמו מפרויקטים –