ארץ ישראל, ארץ זבת חלב ודבש, כך מבשרת לנו התורה, אדמות פוריות ומבורכות עם תוצרת כל כך משובחת וטעימה! איזה כיף לנו שזכינו בחבל הארץ הזאת. 

יחד עם כל השמחה יש איזה עניין קצת מבאס, אנחנו כבר לא בימי התורה, וכיום הסחר כל כך עשיר, עד כדי כך שהגענו למצב אבסורדי ולא ברור שאת תנובת האדמות שלנו לרוב מייצאים למדינות שונות, ואילו בשווקים מקדמים יבוא של פירות וירקות ממדינות שכנות. כמובן שמדובר בשיקולים כלכליים לשני הצדדים יחד עם זאת, בסופו של יום הצרכן המקומי הישראלי עשוי קצת להחמיץ. לא נורא, יש פתרונות יצירתיים המשאב הכי גדול שלו זכינו הישראלים זה לא רק אדמות עשירות אלה גם מוח ובעיקר מודעות למה איכותי בתוצרת חקלאית ומה פחות.

מתוקף הנסיבות והרצון להנות מהתוצרת הישראלית המובחרת נוצר מצב מהמם שבו התפתחו חוות חקלאות של ירקות וגם פירות קטנים יותר ואישיים יותר שמכילים אפשרויות רבות לעיתים יותר ממה שניתן לשוק עצמו להציע ובאיכות הרבה יותר גבוהה, בעיקר בשל בטריות. חוות רבות ממוקמות בצפון ודרום הארץ ובהזמנת אינטרנטית ניתן לקבל הכל תוך זמן קצר במיוחד. אממה גם הזמן הקצר הזה לעיתים מתעכב וכמה כיף אם היה משהו במרכז הארץ. 

אז יש לנו בשורה משמחת לספר לכם, יש ויש. לא צריך כיום להתפשר על דבר וחצי דבר כולל מהירות עצומה שבה חסה טריה, וסתם לידיעה חסה זה ירק שמרגע שנקטף מרבית הערכים שלו מתנדפים תוך כ30 דקות ורצוי לאכול אותה כמה שיותר טריה כי לויטמנים שהולכים יש השפעה רצינית במיוחד על הטעם. אז לתושבי המרכז יש אפשרות להנות אפילו מחסה טריה במרחק סביר במיוחד. פתח תקווה רבתי!

משלוח ירקות פתח תקווה עד הבית של הצרכן בהקלקת עכבר חמודה ותוך זמן קצר במיוחד. לא רק תנובת אדמה משובחת במיוחד, אלה גם תוצרת טריה במיוחד. הקטיף נעשה בסמוך להזמנה ואתם פשוט מוזמנים להנות. 

אז אם מתחשק לכם לנשנש כבר בזמן הקרוב גזר טרי, צרו איתנו קשר.

ירק השדה