אז מהו בעצם קבלן מפתח? כשאתם רוצים לבנות בית, קבלן מפתח דואג ללוות אתכם מההתחלה עד הסוף. עוד מרגע שהקרקע ריקה, עד לקבלת המפתחות של הדירה, לאורך כל התהליך. מקור הביטוי קבלן מפתח הוא מהמילה מפתח, שכן קבלן מפתח דואג שכל התהליך יתבצע בשלמותו. קבלן המפתח עובד מול אדריכל הפרויקט והצוות ההנדסי ומהם מקבל תוכניות עבודה, אותן אותו קבלן מפתח מרכז ובודק את התאמתן של תוכניות אלו לפרויקט הבנייה. הקבלן עוסק בכל ההכנות של המגרש לבנייה, כולל התקשרות עם אנשי המקצוע הכוללים מודדים, עבודות הריסה ופינוי, מילוי אפר או פינויו, בדיקת גישה לכלים כבדים, אספקת חשמל ומים לאתר, גידור ושילוט נדרש באתר, וכן מבצע את כל עבודות הבנייה של הפרויקט, החל מבניית השלד, ועד למסירת הבית ללקוח.

בעזרתו של קבלן מפתח אתם יכולים להיות רגועים שהוא עושה הכל, וכן מבצע את כל עבודות הבנייה של הפרויקט באמצעות אנשי צוות מיומנים ובעלי ניסיון, ובנוסף מעסיק מנהל מטעמו אשר יפקח על איכות העבודה ועל לוחות הזמנים. קבלן מפתח טוב עומד בכל מהלך הבנייה מול האדריכל והמהנדס ומזמן אותם לאתר הבנייה למטרת פיקוח עליון ומעקב שצריכים לבצע. כאשר הפרויקט זקוק להעסקת קבלני משנה, קבלן מפתח דואג להעסקתם של קבלנים אלו, ביניהם למשל קבלני מיזוג אוויר, מתקיני פרקטים, נגרים, מרכיבי חלונות וכדומה. כמו כן גם מספק ללקוח את השירותים הסניטאריים, כמו לדוגמה שירותים ומקלחת, וכן ריצופים עם מתקינים מומחים וכן מטבחים מחברות מובילות בשוק.

חשיבותו של קבלן מפתח טוב והעל ניסיון בתחום הבנייה היא חשובה מאוד. נוכחות של קבלן מפתח בפרויקט חוסכת כאב ראש והתעסקויות ללקוח, הוא נותן פתרון לכל צרכיו של הלקוח ומנהל הכל מול אנשי מקצוע מובילים ואמינים אשר רוב הפעמים עבד איתם גם בפרויקט עבר שביצע. כך ללקוח נחסך כאב ראש וזמן רב בהתנהלות מול קבלני ביצוע ואנשי מקצוע שונים, וכן קבלן מפתח בסופו של דבר הוא הכתובת הברורה ביותר ללקוח, הכל עובר דרכו והכל מתנהל מולו וכך תדעו לשאול אותו כמה עולה לבנות בית והוא ידע איך להתעסק עם הפרויקט ולנהל אותו בצורה הטובה ביותר. 

אז אם אתם מחפשים קבלן מפתח מקצועי, כדאי שתפנו למומחים. אנו ברייכבך נדאג לספק לכם קבלן מפתח מומחה אשר ילווה אתכם לאורך כל הפרויקט, עד שתקבלו את המפתח לדירה החדשה שלכם. אז היכנסו כעת לאתר ובואו להתרשם מפרויקטים. מוזמנים ליצור איתנו קשר בכל עת בנוגע לכל שאלה, אז היכנסו כעת