מי לא היה רוצה בית בישראל? בתוכניות הטלוויזיה רואים כל מיניי תכניות על בתים, איפה ניתן להשיג בית בפחות במיליון? איפה? אם הולכים על בניה רגילה בלתי אפשרי,  זה לא יקרה. אם הולכים על בניה קלה, תהיו בטוחים שאפילו בתל אביב יש לכם מצב לבית. בניה קלה, זה לא בית שעשוי מקרטון, זה בית שעשוי מחומרים מאוד איכותיים, ממוחזרים, שזה גם אומר שהם ירוקים לסביבה, פחות הורסים את כדור הארץ והסביבה. בניה קלה היא פשוט פתרון אידיאלי כשרוצים לעשות הרחבה לבית לא רק בית חדש, בעיקר אם זה בית צמוד קרקע, למעלה מכך! בבניה יבילה ניתן אפילו לרכוש את זה מראש! זה עד כמה בניה קלה היא שווה.

אז נכון למציאות של ישראל 2021 כן ניתן לרכוש דירה, אם רק נחליט לצאת מהקופסא ולחשוב על פתרון אחר, לא מדברים כאן לא על אוהל ולא על קראוון, מדברים על מבנה יביל – בית שהיסודות שלו הם שילוב של פלדה ברצפת המבנה מה שמסייע להגנה ויציבות של הבית מפני רעידות אדמה.

בישראל כיום מבנים רבים מיוצרים מבניה קלה בשל יתרונותיה הבולטים והעלויות הזולות. ישנם אפילו מצבים שאם שוקלים לעבור בית אז פשוט מעבירים את הבית המיוצר בבניה קלה לאזור אחר. נשמע מורכב? בכלל לא. אם יש תשתיות של שינוע אז ניתון לעשות את זה ללא כל בעיה מהותית, יש משאיות מיוחדות עם מנופים מיוחדים שקיימים במיוחד בעבור בניה קלה, החוק מתיר בדרכים מסויימות כך שטכנית אם מתחשק לכם לגור בתקופת הקיץ במרכז, בתקופת האביב בצפון ובתקופת החורף בדרום? הכל בסדר זה אפשרי לחלוטין. רק שתצטרכו להיות מאוד ספונטנים לשם כך. מה שעשוי להיות לא ריאלי. בניה קלה אם נחזור להבין את הרעיון היא שיטה יחודית לחיים נעימים נוחים, שבהם ניתן גם לעשות שינויים ולא צריך להיות עבד של הבנק לשם כך לא צריך לחסוך שקל לשקל ולא צריך לגור אצל ההורים, ברבע מהסכום שניתן לקבל בית רגיל, ניתן לקבל בית שנבנה בבניה קלה ואיכותית ולא חייבים גם להתפשר על 3 חדרים כשאחד מהם נחשב לסלון.