רוצים להשקיע בנכס חדש, רוצים לחדש את הקיים, ועם ההתרגשות העצומה מתחילים לעשות חישובים של כל ההוצאות שנדרשות לבניית נכס, וכמה זמן זה ידרוש כשמרבית האנשים לא לוקחים בחשבון שיהיו אילוצים כמו לקחת המון ימי חודש כדי לפקח על העבודה! ובצדק זה הבית שלכם, או הנכס שלכם ומי יעשה את העבודה הזאת טוב יותר מכם?

מי יעשה את זה טוב יותר? מי ששמו הטוב חשוב לו במיוחד וזה הלך הרוח שמוביל ומנהל אותו כמובן שרצוי עדיין לפקח אנחנו לא ממליצים לאף אחד לקחת פרויקט כל כך רציני כמובן מאליו. כי גם הקבלן הכי אמין ומקצועי ומנוסה עשוי לטעות בדיוק כמו רופא מומחה, אנחנו בני אדם אנושיים ולבעל הנכס כמו לפציינט הבית של שלא רחוק מערך חייו חשובים לו יותר מלכל אדם אחר מטבע הדברים והוא יבחין בכל, ויש לו גם היכולת לעיתים ליצר שינויים קטנים אם משהו לא מרגיש לו כפי שדמיין מראש, אם זה לא דרמתי ניתן להתחשב בקלות למען שביעות רצון הלקוח.

כיום יש בניה חדשה, מהירה וחסכונית במיוחד. היא תופסת תאוצה אדירה בישראל, הגיעה קצת מאוחר ממדינות שונות לארץ, ומתאימה במיוחד לאקלים הישראלי. 

בניה מהירה נעשית בעצם בדרך כזאת שמתכננים אותה מראש ואת בית החלומות בונים במפעל. במפעל בונים תשתיות יציבות במיוחד, לרוב מחומרים ממוחזרים, ומאחר וזה לא בניה בטון אז כל שלבי הבניה הם דינמיים יותר, ונעשים בתוך תחומי המפעל ואז בצורה יפיפייה מקבלים בית מוגמר כמעט על חלקיו, זה נראה מאוד יפה, מאוד מרשים, הבתים האלה עמידים מאוד לאורך שנים, בדיוק כמו בתים מבטון, מבחינת יציבות הכל משובח במיוחד. 

כתוצאה מהדרך של הבניה המהירה שיש לה שמות רבים כמו בניה קלה, בניה מתועשת, בניה ירוקה ועוד, זה הכל אותו דבר פשוט כל אחד קורא לזה אחרת, פשוט בהקשר שאליו מתייחסים אליו היא בניה מומלצת במיוחד גם בעקבות הנוחות וגם בעקבות העלויות המוזלות. אתם לא חייבים לקחת משכנתאות מוגזמות שילוו אתכם עם סכומים מאתגרים למשך עשרות שנים, ואתם לא חייבים לחכות חודשים כל כך ארוכים כדי לקבל תוצאות של בית ברמה איכותית.

אנחנו נשמח לעזור לכם, ולכוון אתכם, ליעץ לכם ולהיות שם עבורכם בכל מה שנדרש

 

צוות רייכבך