הקיץ כאן, וכשאומרים לנו חופש גדול אז זה מסתעף לשתי תחושות מרכזיות אסוציאטיביות מיד. קודם כל איזה כיף, בגדים מהממים, כיף להסתובב ולטייל, איזה חמוד זה בילוי של גלידה בקיץ, הכל חמוד כזה ונעים כזה כמו איזה משב של בריזה נעימה. ואז נוחתים למציאות ונזכרים שקיץ לא מסתכם בגלידה, גלידה זה באמת חמוד, יחד עם זאת לצד הנעים הזה, יש איזה חודשיים אינטנסיביים ברמות, של הילדים בבית, וצריך להעסיק אותם, זה לא בדיוק כזה פשוט ודיי מאתגר, עכשיו נניח בצד את ההתרוצצויות והחום המהביל, זה כמויות אדירות של הוצאות. כל קיץ משלש את גובה ההוצאות ויש כאלה שגם נאלצים לקחת חופש כי סבא וסבתוש פחות זורמים על בייביסטר אז צריך לקחת חופש וזה אומר שפחות הכנסות. 

לא קל הקיץ הזה האמנם? פחות אטרקטיבי ממה שחשבנו.

אז זהו, שאם זכיתם ויש לכם חצר זה לא מחייב, השקעה חד פעמית על בריכה ביתית בגודל שתבחרו יכולה לחסוך לכם הון עצום! למשך כמה שנים טובות. 

המים מאוד מתישים ומהווים תעסוקה שיכולה להתחיל בבוקר ולהסתיים לקראת השינה, עד שיצמחו להם סנפירים, לא צריך לדאוג יותר מידיי, כמובן מיותר לציין שחובה! לא זכות ולא רשות לפקח על ילדים במים בין שהם יודעים לשחות ובין שלא, ילדים עשויים לשחק במים באופן קשוח, ולא מודעים לסיכון. אין לכם ממה להיות טרודים עם בריכות bestway. בנוגע לבטיחות הבריכה, בריכות bestway  הן חזקות במיוחד ואמינות מאוד.

בריכות bestway עוצבו לכתחילה וזה סימן ההיכר שלהן, בדרך כזאת שהן מאוד יציבות מאסיביות ורציניות כאלה, יהיה מאוד קשה בדרך רגילה להזיק להן. 

שורה תחתונה, מתחשק לכם, קיץ שבו הילדים ממשיכים ללכת לישון בשעה 20:00 כשהם מותשים לחלוטין ומסופקים כהוגן? ללא צל של ספק, ללא כל עוררין, ללא כל מחשבה מיותרת פשוט בריכות bestway , יעילות, אמינות, יציבות. 

זאת לא הוצאה זאת השקעה, ואין רגע שלא תהיו מאושרים על זה, כמובן! תמיד חייבים לדאוג לבטחון הילדים. זה לא כזה מסוכן רק דורש עירנות של ההורים.

 

ל כל שאלה נשמח לתת לכם את היעוץ הטוב ביותר,

 

אדל בריכות