איזה כיף זה בית ענק, סלון עצום, מטבח ענק. יחד עם זאת מה לעשות? הבית שלכם לא גדול, יחד עם זאת גם לא בדיוק קטן. עיצוב פנים לדירה, זאת המומחיות שלנו! 

חללים קטנים הם עדיין חללים, הם מכילים דיירים לרוב אבא אמא וילדים, ואנחנו רוצים שזה יהיה מרווח ונעים למחיה. יחד עם זאת, יש איזה תחושה שספה ושולחן סלוני יחסמו את המעבר לחלון ולא יהיה ניתן לזוז בבית כזה.

האם אפשר לעצב דירה קטנה ולהפוך אותה לתחושה שהיא מכילה לא מעט?

חד משמעית התשובה היא כן. ישנם דרכים רבות לתת תחושה של חלל גדול יותר מבלי להזיז שום קיר. 

קודם כל, ריבוי של מראות גדולות בחדר, יתן תחושה של גודל, ככה זה עובד, זה מרגיש כאילו יש עוד חדר בבית.

בשום פנים ואופן לא לצבוע בגוונים כהים, גוונים בהירים ובחללים קטנים מומלץ ללכת על לבן ואם רוצים להעז אז בהחלט ניתן ללכת על כל מיניי עיצובים של קירות אפשר גם עם טפטים מהממים שיש כיום בעיקר על רקע לבן, זה פשוט יגדיל את החלל. 

מומלץ ללכת גם על רהיטים בהירים, יחד עם זאת לא מחייב שיהיו לבנים, ויש מבחר עצום של רהיטים בגדלים שונים. סלון קטן רהיטים קטנים בעלי גוונים משלימים בהירים יכולים לתת תחושה נדירה. 

כמה שפחות בחוץ, אפשר לתת נופח גדול יותר לחדר אם מסדרים בדרך מאורגנת על איזה כוננית קטנה מודולרית את חפצי הסלון ולא נותנים להם יותר מידיי תנועה חופשית ברחבי החדר. זה יסכם את הכל. אפשר עם עיצוב של פרחים כדי לתת תחושת חיות כשהכל מינימליסטי כמו חלל החדר.

בעיצוב פנים נכון, זה בלתי רלוונטי בעליל מה גודל חלל הדירה, קטן או גדול, יש פשוט רהיטים ומענה לכל מה שצריך בדרך כזאת שניתן יהיה למקסם את החדר ולסייע לדיירי הבית לחיות בתוך תחושה נעימה שזה בית ובית שמעוצב לפי האישיות של בעלי הבית

 

רוצים לחלום איתנו ולהגשים את החלום שלכם? לשתף אותנו? אנחנו ממש נשמח להקשיב

 

מיקי כתר, ומירב ברמן